Skupno končno poročilo projekta Mesec širjenja e-gradiv

Šifra šole: 49

Skupno končno poročilo sestavljajo naslednja poglavja:

  • Pregled sodelujočih
  • Poročilo vodje projekta
  • Poročila učiteljev-izvajalcev

 

I. Pregled sodelujočih


1. Naziv in naslov šole: Osnovna šola Beltinci

2. Učitelji izvajalci, ki so pri pouku uporabili e-gradiva:

 

2.1. Ime in priimek učitelja: Simona Vusič

Razred in predmet

Uporabljeno e-gradivo

Št. ur uporabe pri pouku

7. razred: geografija

Vulkani in potresi

3

8. razred: geografija

Prebivalstvo južne Afrike

3

8. razred: geografija

Utrjevanje snovi o Afriki

3

SKUPAJ ŠTEVILO UR

9 ur

 

2.2. Ime in priimek učitelja: Marko Jerebič

Razred in predmet

Uporabljeno e-gradivo

Št. ur uporabe pri pouku

7. razred: zgodovina

Zgodovinska obdobja

Časovna obdobja

1

7. razred: zgodovina

Prazgodovinski človek

1

7. razred: zgodovina

Prazgodovina

Sestavi med seboj ustrezne pare

1

SKUPAJ ŠTEVILO UR

3 ure

 

2.3. Ime in priimek učitelja: Iris Vičar-Novak

Razred in predmet

Uporabljeno e-gradivo

Št. ur uporabe pri pouku

7. razred :angleščina

(2. tuji jezik)

Vprašanja in odgovori

Osebe se predstavijo

Izberi pravilno barvo

Izberi pravilno besedo za barvo

Poišči besede za barve

Napiši besede za barve

Besede poveži z deli telesa

Poveži slike z besedami

Izberi ustrezno besedo za del telesa na sliki

Povezovanje besed in števil

Števila zapiši z besedo

Napiši besede za števila

Igra za utrjevanje množine

Izberi samostalnik v ustreznem številu

Besede zapiši v množini

Zapiši zaimke

Zapiši osebne zaimke

Izberi ustrezen zaimek

Vstavi ustrezen zaimek

Dve različni nalogi

 

1

7. razred :angleščina

(1. tuji jezik)

Naloge, povezane z učbenikom Project

Kvizi za utrjevanje

Družinski člani

Živali in sadje

Živali

Deli telesa

Hiša Simpsonovih

Present Simple

Različni kvizi za utrjevanje

Past Simple

Naloge za utrjevanje glagolskih časov

 

1

8. razred :angleščina

 

Naloge, povezane z učbenikom Project

Zgodbica

Družinski člani

Present Simple, Continuous

Past Simple

Vaje za utrjevanje besedišča

 

1

9. razred :angleščina

 

Project - vaje

Bralno razumevanje

Slovnica

Kvizi - besedišče

Poklici

Oblačila

Igre za utrjevanje besedišča

Kvizi - slovnica in besedišče

 

1

9. razred :angleščina

(izbirni predmet)

 

Naloge, povezane z učbenikom Project

Zgodbica

Družinski člani

Present Simple, Continuous

Past Simple

Vaje za utrjevanje besedišča

 

1

5. razred :angleščina

 

Happy Street - naloge 1

Happy Street - naloge 2

Happy Street - ameriška različica

Tvorba povedi

Hrana

Barve

Številke

 

 

1

SKUPAJ ŠTEVILO UR

6 ur

 

2.4. Ime in priimek učitelja: Brigita Čeh

Razred in predmet

Uporabljeno e-gradivo

Št. ur uporabe pri pouku

3., 4. in 5. razred:

Planinski krožek

Vedež - e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne OŠ

E-geografija

 

1

3., 4. in 5. razred:

Planinski krožek

Vedež - e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne OŠ

E-geografija

 

1

3., 4. in 5. razred:

Planinski krožek

Vedež - e-gradivo za spoznavanje okolja v 3. razredu devetletne OŠ

E-geografija

 

1

SKUPAJ ŠTEVILO UR

3 ure

 

2.5. Ime in priimek učitelja: Anita Zadravec

Razred in predmet

Uporabljeno e-gradivo

Št. ur uporabe pri pouku

9. razred: matematika

Aritmetika; Številski problemi

 

1

6. razred: matematika

Računanje brez meja; Ulomki s celim delom

 

1

8. razred: matematika

Aritmetika; Kvadriranje

 

1

SKUPAJ ŠTEVILO UR

3 ure

 

3. Vodja projekta

Ime in priimek: Andrejka Zver

Število ur dela: 50 ur

 

4. Končno poročilo je objavljeno na spletnih straneh šole na naslovu:

http://www2.arnes.si/~obeltincims/projekti/egradiva/egradiva.htm

 

II. Poročilo vodje projekta  

Ime in priimek vodje projekta: Andrejka Zver

Naziv in naslov šole: OŠ Beltinci, Panonska ulica 35b, 9231 Beltinci

Podrobnejši opis izvajanja projekta:

Na začetku meseca novembra smo se torej prijavili na razpis za projekt "Mesec širjenja e-gradiv", ki je potekal v sodelovanju Ministrstva za šolstvo in šport,  Zavoda Republike Slovenije za šolstvo, Centra Republike Slovenije za poklicno izobraževanje in Akademsko in raziskovalno mrežo Slovenije (ARNES).

Namen projekta je  vzpodbuditi preizkušanje in uporabo e-gradiv pri pouku, pridobiti mnenja o njihovi uporabni vrednosti in usmeritve za nadaljnji razvoj in nadgradnjo e-gradiv.

Projekt sofinancira Ministrstvo za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo v okviru Evropskega socialnega sklada na podlagi Idejne zasnova programa projektov izdelave Slovenskega izobraževalnega omrežja, ki je nastala v okviru informatizacije šolstva na Ministrstvu za šolstvo in šport. 

Glede na to, da na naši šoli kar nekaj učiteljev redno uporablja gradiva iz spleta pri izvedbi učnih ur, ni bilo težko pridobiti učitelje, ki bi bili pripravljeni sodelovati pri projektu. Na OŠ Beltinci imamo na razpolago dobro opremo za izvajanje pouka preko spleta ali s pomočjo računalnika, zato se vse več učiteljev odloča za take ure. Z računalniki in internetom je opremljenih tudi večina učilnic. Vsako leto imamo razne možnosti, da se udeležujemo seminarjev z vsebinami računalniškega usposabljanja.

 

Na  naši šoli so v  projektu širjenja e- gradiv sodelovali izvajalci:

Marko Jerebič,

Simona Vusič,

Anita Zadravec,

Iris Vičar-Novak in

Brigita Čeh.

Vodja projekta: Andrejka Zver.

Učitelj Marko Jerebič je s pomočjo e-gradil popestril pouk pri zgodovini v 7. razredu. Učenci so s pomočjo e-gradiv spoznali vsebine kot so Zgodovinska obdobja, Časovna obdobja, Prazgodovinski človek in Prazgodovina.

Učiteljica Simona Vusič je pritegnila pozornost učencev 7. in 8. razredov, ki so spoznali vulkane in potrese ter Južno Afriko skozi slike iz spleta.

Učiteljica Iris Vičar-Novak je angleščino v 5., 7. 8. in 9. razredu naredila s pomočjo e-gradiv še zanimivejšo.

Učiteljica Anita Zadravec je pri pouku matematike v 6., 8. in 9. razredu preko spleta z učenci raziskovala računske probleme, ulomke s celim delom in kvadriranje števil.

Učiteljica Brigita Čeh pa je s pomočjo spleta s svojimi planinci iz Planinskega krožka raziskovala lepote planinarjenja.

Že na začetku projekta so bili učitelji izvajalci, vsak posebej, seznanjeni s projektom, s podrobnejšimi informacijami glede projekta pa so bili seznanjeni na uvodnem sestanku. Takrat jim je bila predložena tudi potrebna dokumentacija.

Projekt je bil celotnemu kolektivu šole predstavljen s strani vodje projekta na rednem tedenskem sestanku, kjer je bil sprejet oziroma potrjen s strani pedagoških delavcev naše šole.

Z učitelji izvajalci smo redno sodelovali in se posvetovali glede spletnih gradiv ter izvedb posameznih ur. Kot vodja projekta sem se trudila svojim sodelavcem čim bolj pomagati in jim svetovati, pri čemer mi je bil v veliko pomoč forum za pomoč pri izvedbi projekta, kateremu sem namenila kar nekaj svojega časa in kjer sem lahko našla vse potrebne informacije, da je projekt na naši šoli tekel tekoče, saj se nisem mogla udeležiti informativnega dne namenjenega temu projektu. Forum moram še posebej pohvaliti, saj je gospa Viljenka Šavli, vsakemu posebej, zelo natančno in nazorno odgovorila na zastavljeno vprašanje in s tem pomagala marsikomu iz negotovosti. Prav zaradi tega sem forum spremljala vsakodnevno saj sem vedno našla odgovor oziroma informacije, ki sem jih potrebovala pri delu v projektu.

Zaradi narave svojega delovnega mesta sem imela možnost prisostvovati pri nekaterih urah, ki so bile izvedene v sklopu projekta in moram priznati, da so otroci uživali, ko so spoznavali učne vsebine na njim vse bolj domačem okolju, t. j. na računalniku oziroma v spletu. Kljub temu, da vse več učiteljev na naši šoli, vse pogosteje, uporablja gradiva iz spleta pri izvajanju vzgojno izobraževalnega procesa.

Kot je razvidno iz priprav posameznih učiteljev so nekateri uporabili e-gradiva, ki so že ponujena na spletu, nekateri pa so izdelali svoje s pomočjo slik in informacij iz spleta. Ker učitelji izvajalci tudi drugače redno uporabljajo računalnik in elektronske medije pri pouku, ni bilo problemov glede tehnične priprave ali samih izvedb učnih ur z uporabo le-teh. Učencem pa je tak pouk privlačnejši in zanimivejši. Kot so zapisali v vprašalnikih, jim je tak pouk všeč, ker si določene stvari lažje predstavljajo in tudi hitreje zapomnijo.

Posebna pozornost in tudi največ časa je bila namenjena oblikovanju končnega poročila. Predlog poročila smo oblikovali na sestanku, kjer smo pregledali obrazce, ki so bili objavljeni na forumu in kjer so bile podane osnovne iztočnice za poročila. Učitelji izvajalci so poleg poročil izdelali še opise izvedb uporabe e-gradiv pri pouku za posamezne ure.

Na spletni strani šole smo objavili sporočilo o izvajanju projekta "Mesec širjenja e-gradiv" na OŠ Beltinci, ki smo jo ob zaključku projekta dopolnilni z vsemi poročili projekta ter dokumentacijo o primerih izvedb uporabe e-gradiv pri pouku, ki so jih pripravili in izvajali naši učitelji izvajalci.

Tako učitelji izvajalci, učenci in tudi jaz kot vodja projekta smo bili prijetno presenečeni in zadovoljni s potekom projekta na naši šoli in upamo, da bomo imeli priložnost še kdaj sodelovati pri takšnem ali podobnem projektu.

 

Vodja projekta: Andrejka Zver

 

II. Poročilo učiteljev izvajalce

Poročila učiteljev izvajalcev se nahajajo na strani posameznega izvajalca, kjer najdete tudi primere izvedbe ur z uporabo e-gradiv.


Copyright © OŠ Beltinci 2005. Vse pravice pridržane.