POSTOPNO UVAJANJE 2. TUJEGA JEZIKA
V šolskem letu 2008/09 je OŠ Beltinci pristopila k postopnemu uvajanju drugega tujega jezika v sedmem razredu osnovne šole.
Smernice za delo pri drugem tujem jeziku so:
- Razvijanje sporazumevalnih zmožnosti v drugem tujem jeziku in druge stične zmožnosti oz. ključne kompetence
- Razvijanje medkulturnega dialoga in spodbujanje pripravljenosti na medsebojno spoštovanje in sprejemanje drugačnosti
- Prenašanje (uporabnega) znanja med različnimi disciplinami; tuji jezik je sredstvo za pridobivanje in poglabljanje znanja, ki se povezuje z učnimi cilji in vsebinami drugih predmetov
- Inovativni pristopi k učenju tujih jezikov, npr.: sočasno doseganje jezikovnih in predmetnih oz. vsebinskih ciljev, učenje nejezikovnih predmetov v tujem jeziku - samovrednotenje učnih dosežkov (Evropski jezikovni listovnik)
aktiv tujih jezikov