UČITELJI IZVAJALCI:
Anita Zadravec
Iris Vičar Novak
Brigita Čeh
Simona Vusič
Marko Jerebič
Ime in priimek učitelja: Iris Vičar Novak
Naziv in naslov šole: OŠ Beltinci, Panonska ulica 35 B, 9231 Beltinci
Predmet in razred: angleščina, 5., 7. (1. TJ), 7. (2. TJ), 8., 9. (1. TJ), 9. (izb. predmet)
Uporabljeno e-gradivo:
Naziv e-gradiva:
7. razred - 2. tuji jezik
Vprašanja in odgovori
Osebe se predstavijo
Osebe se predstavijo
Izberi pravilno barvo
Izberi pravilno besedo za barvo
Poišči besede za barve
Napiši besede za barve
Besede poveži z deli telesa
Poveži slike z besedami
Izberi ustrezno besedo za del telesa na sliki
Povezovanje besed in števil
Števila zapiši z besedo
Napiši besede za števila
Igra za utrjevanje množine
Izberi samostalnik v ustreznem številu
Besede zapiši v množini
Zapiši zaimke
Zapiši osebne zaimke
Izberi ustrezen zaimek
Vstavi ustrezen zaimek
Vstavi ustrezen zaimek
Dve različni nalogi
7. razred - 1. tuji jezik
Naloge, povezane z učbenikom Project
Kvizi za utrjevanje
Družinski člani
Živali in sadje
Živali
Deli telesa
Hiša Simpsonovih
Present Simple
Različni kvizi za utrjevanje
Past Simple
Naloge za utrjevanje glagolskih časov
8. razred - 1. tuji jezik, 9. razred - izbirni predmet
Naloge, povezane z učbenikom Project
Zgodbica
Družinski člani
Present Simple, Continuous
Past Simple
Vaje za utrjevanje besedišča
9. razred - 1. tuji jezik
Project - vaje
Bralno razumevanje
Slovnica
Kvizi - besedišče
Poklici
Oblačila
Igre za utrjevanje besedišča
Kvizi - slovnica in besedišče
5. razred - 1. tuji jezik
Happy Street - naloge 1
Happy Street - naloge 2
Happy Street - ameriška različica
Tvorba povedi
Hrana
Barve
Številke
Naslov na internetu:
7. razred - 2. tuji jezik
http://www2.arnes.si/~dkrape/questions_answ.htm
http://www2.arnes.si/~dkrape/making_friends_2.htm
http://www2.arnes.si/~dkrape/making_friends.htm
http://www.liveandlearn.com/cgame/colors.html#end
http://www.uciteljska.net/natecaj1.2/mavrca/mavrca6.html
http://www.oup.com/elt/global/products/project/vocab/pr1vocab1
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/colours_smilies.htm
http://www.crickweb.co.uk/assets/resources/flash.php?&file=bodypart
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/Body/bodyparts.htm
http://www2.arnes.si/~dkrape/body.htm
http://pagesperso-orange.fr/michel.barbot/cap/num/fig1.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/numbers10-100.htm
http://www2.arnes.si/~oskksavokl2/numbers100.htm
http://www.oup.com/elt/global/products/project/games/pr1game1
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/nouns_articles/singular_plural.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/nouns_articles/plural.htm
http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/pronouns/exercises
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/pronouns/personal_pronouns.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/pronouns/personal_pronouns2.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/be2.htm
http://www.english-4u.de/am_is_are_ex1.htm
http://www.eclecticenglish.com/grammar/PresentSimpleToBe1A.html
7. razred - 1. tuji jezik
http://www.oup.com/elt/global/products/project/
http://pagesperso-orange.fr/michel.barbot/cap/contents.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/family-relations-crossword.htm
http://ictlt.teachereducation.org.uk/level1-elementary/index.html
http://www.uciteljska.net/Krizanke/zivali/Anim.html
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/Body/bodyparts.htm
http://home.nordnet.fr/~rmaufroid/pupitre/houses/simsponshouse.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/present.html
http://www.prof2000.pt/users/tereza_n/
http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises
http://www.itiscannizzaro.net/Ianni/classesarea/exercises.htm
8. razred - 1. tuji jezik, 9. razred - izbirni predmet
http://www.oup.com/elt/global/products/project/
http://www.elrebumbio.org/materialasist/materquandary/village.htm
http://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/family/exercises?04
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_present_progressive2.htm
http://www.tolearnenglish.com/exercises/exercise-english-2/exercise-english-13689.php
http://www.isabelperez.com/prs-prc.htm
http://www.eclecticenglish.com/grammar/PresentContinuous1I.html
http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past#exercises
http://www.better-english.com/grammar/past4.htm
http://www.englishlearner.com/tests/past_simple_quiz_1.shtml
http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/StudyZone/330/grammar/pasted1.htm
http://www.speakspeak.com/html/d3a002_english_grammar_exercise_beginners_irreg _verbs.htm
http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/studyzone/330/grammar/irpast1.htm
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises_list/alle_words.htm
9. razred - 1. tuji jezik
http://www.oup.com/elt/global/products/project/
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/NEWS_STORIES.htm
http://assoc.pagespro-orange.fr/une.education.pour.demain/rodsex/rodsindex.htm
http://www.prof2000.pt/users/tereza_n/
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/jobs.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/clothes-and-accessories.htm
http://www.englishclub.com/esl-games/index.htm
http://dy-tech.info/hotpot/quiz_page.html
5. razred - 1. tuji jezik
http://www.oup.com/elt/global/products/happystreetflash/
http://www.oup.com/elt/global/products/happyhouse/games/
http://www.oup.com/elt/global/products/happystreetamericanflash/
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/angl.htm
http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/Hrana/FOOD.htm
http://www.uciteljska.net/natecaj1.2/mavrca/
http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/numbers10-100.htm
Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):
Pripravila sem naloge, ki jih je učitelj računalništva objavil na spletni strani šole. Uporabila sem gradiva, ki sem jih našla na spletu. Na voljo je ogromno povezav, kjer lahko uporabniki utrjujejo svoje znanje. Za priprave sem porabila približno šest ur. Pripravila sem naloge različne zahtevnosti in učenci so izbrali tiste, ki so se jim zdele primerne. V začetku ure sem jim dala navodila, kako začeti, in po nekaj začetnih težavah (npr. niso takoj našli strani, računalnik ni odpiral strani, ipd.), ki smo jih uspešno razrešili, so z veliko motivacijo reševali naloge. Nekatere naloge so tudi reševali na interaktivni tabli, kar je še dodatno popestrilo pouk. Zdi se mi, da se učenci tako veliko naučijo, saj lahko naredijo veliko več vaj kot bi jih sicer (npr. na delovnem listu), takoj preverijo pravilnost svojih rešitev in lahko tako pri naslednji nalogi to znanje uporabijo. Koristno je tudi iz ekološkega vidika, saj prihranimo pri papirju.
Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):
Na internetu se nahaja ogromno gradiva, ki je kvalitetno in zelo raznoliko. Naloge so zabavne in motivirajo učence. Veliko nalog lahko uporabimo pri pouku.
Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite) :
Uporabljeno e-gradivo |
Ocena (1-5) |
Vso zgoraj omenjeno gradivo |
5 |
Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv: /
Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.
Avtorsko delo je bilo opravljeno izven rednega delovnega časa.
Datum: 2.12.2008