UČITELJI IZVAJALCI:

Anita Zadravec

Iris Vičar Novak

Brigita Čeh

Simona Vusič

Marko Jerebič


 

Ime in priimek učitelja: Iris Vičar Novak

Naziv in naslov šole: OŠ Beltinci, Panonska ulica 35 B, 9231 Beltinci

Predmet in razred: angleščina, 5., 7. (1. TJ), 7. (2. TJ), 8., 9. (1. TJ), 9. (izb. predmet)

 

Uporabljeno e-gradivo:

Naziv e-gradiva:

7. razred - 2. tuji jezik

Vprašanja in odgovori

Osebe se predstavijo

Osebe se predstavijo

Izberi pravilno barvo

Izberi pravilno besedo za barvo

Poišči besede za barve

Napiši besede za barve

Besede poveži z deli telesa

Poveži slike z besedami

Izberi ustrezno besedo za del telesa na sliki

Povezovanje besed in števil

Števila zapiši z besedo

Napiši besede za števila

Igra za utrjevanje množine

Izberi samostalnik v ustreznem številu

Besede zapiši v množini

Zapiši zaimke

Zapiši osebne zaimke

Izberi ustrezen zaimek

Vstavi ustrezen zaimek

Vstavi ustrezen zaimek

Dve različni nalogi

 

7. razred - 1. tuji jezik

Naloge, povezane z učbenikom Project

Kvizi za utrjevanje

Družinski člani

Živali in sadje

Živali

Deli telesa

Hiša Simpsonovih

Present Simple

Različni kvizi za utrjevanje

Past Simple

Naloge za utrjevanje glagolskih časov

 

8. razred - 1. tuji jezik, 9. razred - izbirni predmet

Naloge, povezane z učbenikom Project

Zgodbica

Družinski člani

Present Simple, Continuous

Past Simple

Vaje za utrjevanje besedišča

 

9. razred - 1. tuji jezik

Project - vaje

Bralno razumevanje

Slovnica

Kvizi - besedišče

Poklici

Oblačila

Igre za utrjevanje besedišča

Kvizi - slovnica in besedišče

 

5. razred - 1. tuji jezik

Happy Street - naloge 1

Happy Street - naloge 2

Happy Street - ameriška različica

Tvorba povedi

Hrana

Barve

Številke

 

Naslov na internetu:

7. razred - 2. tuji jezik

http://www2.arnes.si/~dkrape/questions_answ.htm

http://www2.arnes.si/~dkrape/making_friends_2.htm

http://www2.arnes.si/~dkrape/making_friends.htm

http://www.liveandlearn.com/cgame/colors.html#end

http://www.uciteljska.net/natecaj1.2/mavrca/mavrca6.html

http://www.oup.com/elt/global/products/project/vocab/pr1vocab1

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/colours_smilies.htm

http://www.crickweb.co.uk/assets/resources/flash.php?&file=bodypart

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/Body/bodyparts.htm

http://www2.arnes.si/~dkrape/body.htm

http://pagesperso-orange.fr/michel.barbot/cap/num/fig1.htm

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/numbers10-100.htm

http://www2.arnes.si/~oskksavokl2/numbers100.htm

http://www.oup.com/elt/global/products/project/games/pr1game1

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/nouns_articles/singular_plural.htm

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/nouns_articles/plural.htm

http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/pronouns/exercises

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/pronouns/personal_pronouns.htm

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/pronouns/personal_pronouns2.htm

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/be2.htm

http://www.english-4u.de/am_is_are_ex1.htm

http://www.eclecticenglish.com/grammar/PresentSimpleToBe1A.html

 

7. razred - 1. tuji jezik

http://www.oup.com/elt/global/products/project/

http://pagesperso-orange.fr/michel.barbot/cap/contents.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/family-relations-crossword.htm

http://ictlt.teachereducation.org.uk/level1-elementary/index.html

http://www.uciteljska.net/Krizanke/zivali/Anim.html

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/Body/bodyparts.htm

http://home.nordnet.fr/~rmaufroid/pupitre/houses/simsponshouse.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/present.html

http://www.prof2000.pt/users/tereza_n/

http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past/exercises

http://www.itiscannizzaro.net/Ianni/classesarea/exercises.htm

 

8. razred - 1. tuji jezik, 9. razred - izbirni predmet

http://www.oup.com/elt/global/products/project/

http://www.elrebumbio.org/materialasist/materquandary/village.htm

http://www.ego4u.com/en/cram-up/vocabulary/family/exercises?04

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/tenses/simple_present_progressive2.htm

http://www.tolearnenglish.com/exercises/exercise-english-2/exercise-english-13689.php

http://www.isabelperez.com/prs-prc.htm

http://www.eclecticenglish.com/grammar/PresentContinuous1I.html

http://www.ego4u.com/en/cram-up/grammar/simple-past#exercises

http://www.better-english.com/grammar/past4.htm

http://www.englishlearner.com/tests/past_simple_quiz_1.shtml

http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/StudyZone/330/grammar/pasted1.htm

http://www.speakspeak.com/html/d3a002_english_grammar_exercise_beginners_irreg _verbs.htm

http://web2.uvcs.uvic.ca/elc/studyzone/330/grammar/irpast1.htm

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises_list/alle_words.htm

 

9. razred - 1. tuji jezik

http://www.oup.com/elt/global/products/project/

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/NEWS_STORIES.htm

http://assoc.pagespro-orange.fr/une.education.pour.demain/rodsex/rodsindex.htm

http://www.prof2000.pt/users/tereza_n/

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/jobs.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/clothes-and-accessories.htm

http://www.englishclub.com/esl-games/index.htm

http://dy-tech.info/hotpot/quiz_page.html

 

5. razred - 1. tuji jezik

http://www.oup.com/elt/global/products/happystreetflash/

http://www.oup.com/elt/global/products/happyhouse/games/

http://www.oup.com/elt/global/products/happystreetamericanflash/

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/angl.htm

http://www.uciteljska.net/kvizi/HotPot/Angl/Hrana/FOOD.htm

http://www.uciteljska.net/natecaj1.2/mavrca/

http://www.englisch-hilfen.de/en/exercises/various/numbers10-100.htm

Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):

Pripravila sem naloge, ki jih je učitelj računalništva objavil na spletni strani šole. Uporabila sem gradiva, ki sem jih našla na spletu. Na voljo je ogromno povezav, kjer lahko uporabniki utrjujejo svoje znanje. Za priprave sem porabila približno šest ur. Pripravila sem naloge različne zahtevnosti in učenci so izbrali tiste, ki so se jim zdele primerne. V začetku ure sem jim dala navodila, kako začeti, in po nekaj začetnih težavah (npr. niso takoj našli strani, računalnik ni odpiral strani, ipd.), ki smo jih uspešno razrešili, so z veliko motivacijo reševali naloge. Nekatere naloge so tudi reševali na interaktivni tabli, kar je še dodatno popestrilo pouk. Zdi se mi, da se učenci tako veliko naučijo, saj lahko naredijo veliko več vaj kot bi jih sicer (npr. na delovnem listu), takoj preverijo pravilnost svojih rešitev in lahko tako pri naslednji nalogi to znanje uporabijo. Koristno je tudi iz ekološkega vidika, saj prihranimo pri papirju.

 

Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):

Na internetu se nahaja ogromno gradiva, ki je kvalitetno in zelo raznoliko. Naloge so zabavne in motivirajo učence. Veliko nalog lahko uporabimo pri pouku.

 

Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite) :

Uporabljeno e-gradivo

Ocena (1-5)

Vso zgoraj omenjeno gradivo

5

 

Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv: /

Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.

Avtorsko delo je bilo opravljeno izven rednega delovnega časa.

 

Datum: 2.12.2008


Copyright © OŠ Beltinci 2005. Vse pravice pridržane.