UČITELJI IZVAJALCI:

Anita Zadravec

Iris Vičar Novak

Brigita Čeh

Simona Vusič

Marko Jerebič


 

Ime in priimek učitelja: MARKO JEREBIČ

Naziv in naslov šole: OŠ BELTINCI, Panonska 35 b, 9231 Beltinci

Predmet in razred: ZGODOVINA - 7. razred

Uporabljeno e-gradivo:

Naziv e-gradiva: Prazgodovinski človek

Sestavi med seboj ustrezne pare

Zgodovinska obdobja

Časovna obdobja

Prazgodovina

Naslov na internetu:

http://uciteljska.net/kvizi/HotPot/Zgodovina/Praclovek.htm

http://ro.zrss.si/projekti/medanticnimibogovi/maloz/povez1.htm

http://www.iciteljska.net/kvizi/HotPot/ModrijanZG6/trak.htm

http://www.iciteljska.net/kvizi/HotPot/ModrijanZG6/matc.htm

http://www.iciteljska.net/kvizi/HotPot/ModrijanZG6/prazg.htm

 

Opis, kako je pouk potekal drugače (priprava in izvedba pouka, tudi časovna zahtevnost ter didaktična vrednost drugačne izvedbe pouka):

E-gradivi Časovna obdobja in Zgodovinska obdobja smo uporabili prvo uro zgodovine z namenom ponovitve lanske snovi (6. razred) in motivacije učencev za delo pri zgodovini v tem šolskem letu.

E-gradiva Prazgodovina, Prazgodovinski človek, Sestavi med seboj ustrezne pare pa sem uporabil na koncu učnih sklopov o prazgodovini in o Grčiji in Rimu. S pomočjo navedenih e-gradiv smo utrjevali, ponavljali in preverjali znanje po končanem in predelanem učnem sklopu.

Na pouk sem se temeljito pripravil, doma pregledal omenjene strani, si shranil naslov na internetu in vse skupaj vključil tudi v urno pripravo. Zahvaljujoč dobro opremljenim učilnicam z IKT tehnologijo (računalnik, LCD projektor, internetna povezava), veliko dodatnega tehničnega dela nisem imel. Pred uro sem si vse skupaj poiskal na internetu, pripravil in nato v ključnem trenutku ure vklopil in uporabil.

Naloge smo z učenci reševali skupaj - vsak je prišel na vrsto ob svojem vprašanju. Tam, kjer je v gradivu pri nalogi ponujena pomoč, so učenci le-to tudi uporabili, če je bilo potrebno.

Kar se tiče časovne zahtevnosti, je treba poudariti, da tak način dela od učitelja terja več dela pred samo uro - pregled in priprava e-gradiva, vendar je pozneje manj dela med uro samo.

Didaktična vrednost uporabe e-gradiv in je zelo velika, predvsem z vidika motivacije učencev in lažje predstavnosti določenih delov snovi, ki je na trenutke za učence lahko abstraktna.

 

Mnenje o e-gradivu (pozitivno, negativno, možnosti za uporabo pri pouku):

Omenjeno gradivo je za uporabo pri pouku zelo uporabno, predvsem za motivacijo in utrjevanje znanja učencev. Z veseljem bom tudi v prihodnje pri sklopih, ki sledijo pri pouku zgodovine uporabljal e-gradivo, ki se nahaja na omenjenih straneh.

 

Ocenite e-gradivo s šolskimi ocenami (obkrožite) :

Uporabljeno e-gradivo

Ocena (1-5)

Vsa omenjena gradiva

4

 

Nove ideje, ki so se porodile ob takem delu in predlogi avtorjem e-gradiv:

Lahko bi bilo več takih in podobnih gradiv. Priporočljivo bi bilo sestaviti e-gradivo, ki bi bilo uporabno tudi za pridobivanje novega znanja (ura jemanja nove snovi) in bi bilo usklajeno z učbenikom za posamezni razred.

Prilagam podroben opis izvedbe uporabe e-gradiv pri pouku (za vsaj 3 ure) skupaj z učnimi listi in izdelki učencev/dijakov ter vprašalnik za učence/dijake. Objavljeno je tudi na spletni strani šole.

Avtorsko delo je bilo opravljeno izven rednega delovnega časa.

Datum: 26.11.2008


Primeri nalog:

Prazgodovina

Prazgodovinski človek

Zgodovinska obdobja


Copyright © OŠ Beltinci 2005. Vse pravice pridržane.